2019년 작은 블로그 마켓으로 시작해, 오랜 시간 고객의 신뢰를 바탕으로 성장한 HAWA는 2023년 리브랜딩 과정을 통해 디자이너 브랜드로 재도약을 시작했습니다. 웹 매거진으로 운영되는 ‘하와 레터’는 이러한 하와의 새로운 정체성을 고객에게 알리는 매개체입니다. 브랜드 디렉터의 CEO적 면모를 새롭게 조명하는 인터뷰 콘텐츠, 자체 보유 데이터에 기반한 전문 스타일링 가이드 등 다채로운 콘텐츠로 온라인 고객 접점을 넓혀가고 있습니다.
Project Room plans, produces, and manages the web magazine for HAWA, a contemporary women’s fashion brand known for its refined essentials and confident self-expression. Centered around its signature denim line, HAWA presents a thoughtfully curated collection each season.
Founded in 2019 as a small blog-based market, HAWA has steadily grown by earning the trust of its customers. In 2023, the brand embarked on a rebranding journey, repositioning itself as a designer label. HAWA Letter, the brand’s web-based magazine, serves as a key platform to communicate this renewed identity. Through diverse content—from interviews that spotlight the brand director’s vision to data-driven styling guides—HAWA Letter is expanding the brand’s digital presence and deepening its connection with customers.
Client. Hawa
Work Scope. Editorial Management
Editor. Heekyung Moon